Дипломна магістерська робота
Підвищення ефективності господарської діяльності готелю

Головне меню
Інформація
У нас можна замовити дипломну роботу в Києві і по всій Україні з гарантією.
Ви можете купити дипломну роботу з менеджменту готельного господарства 1 недорого.

Код: d413


Дипломна робота на тему "Підвищення ефективності господарської діяльності готелю" вже була успішно захищена. Нижче представлений зміст дипломної роботи.

Зміст дипломної роботи з менеджменту готельного господарства

Вступ

Розділ 1. Ефективність господарської діяльності підприємств готельного господарства
1.1. Сутність і особливості господарської діяльності підприємства готельного господарства за ринкових умов

1.2. Стратегічне управління підприємством готельного господарства в умовах конкурентного ринку
1.3. Характеристика факторів внутрішнього і зовнішнього середовища та їх вплив на ефективність господарювання підприємства готельного господарства

Розділ 2. Дослідження ефективності управління господарською діяльністю ПП «ОЛЬГА» готелю «Александрія», м. Київ
2.1. Організаційно-економічна характеристика готелю «Александрія»

2.2. Аналіз основних показників фінансово-господарської діяльності готелю «Александрія»
2.3. Аналіз ефективності використання трудових ресурсів готелю «Александрія»

Розділ 3. Напрями підвищення ефективності господарської діяльності ПП «ОЛЬГА» готелю «Александрія», м. Київ
3.1. Обгрунтування напрямів удосконалення організаційної структури готелю «Александрія»

3.2. Напрями удосконалення господарської діяльності готелю «Александрія»
3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів щодо підвищення ефективності господарської діяльності готелю «Александрія»
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Купити дипломну роботу "Підвищення ефективності господарської діяльності готелю" можна за 300 грн.

Представлена робота містить вступ, теоретичну і практичні частини дослідження, висновки і пропозиції щодо удосконалення управління готельним бізнесом і список використаної літератури. Дипломна робота написана на матеріалах реально існуючого підприємства. В дипломі проаналізовані основні показники діяльності підприємства, а також проведений аналіз управління готельним бізнесом за останні роки.


Виконуємо написання дипломів на замовлення з менеджменту готельного господарства та інших економічних предметів

Замовити і купити дипломну роботу на тему: Підвищення ефективності господарської діяльності готелю


Для купівлі дипломної роботи Підвищення ефективності господарської діяльності готелю передзвоніть за телефоном (044) 332-23-98,
відправте листа за адресою: 3322398@gmail.com,
або заповніть форму замовлення:
Ваше ім'я:
Назва роботи:
Вид замовлення: Дипломна, магістерська робота
Інше (вказати в коментарях)
Університет, інститут:
Ваш e-mail:
Контактний телефон:
Питання або коментар:


Інші дипломні магістерські роботи з менеджменту готельного господарства:

Дипломна робота на тему: Розробка бізнес-плану інвестиційного проекту ВАТ “Готель “Салют”


Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти розробки бізнес-плану інвестиційного проекту у готельному господарстві
1.1. Значення, зміст інвестиційної діяльності в підприємствах готельного господарства
1.2. Методологічні основи розробки бізнес-плану інвестиційного проекту підприємства готельного господарства
Розділ 2. Управлінська оцінка інвестиційної привабливості ВАТ «Готель «Салют», м. Київ
2.1. Оцінка інвестиційної привабливості ВАТ «Готель «Салют»
2.2. Позиціонування готелю на регіональному ринку послуг гостинності
Розділ 3. Пропозиції щодо розробки бізнес-плану інвестиційного проекту ВАТ «Готель «Салют», м. Київ
3.1. Бізнес-план розвитку підприємства готельного господарства
3.2. Виконавче резюме
3.3 Виробничий план
3.4. Організаційно-юридичний план
3.5. Фінансовий план
3.6. Оцінка рівня ризику та визначення ефективності проекту бізнес-плану
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Дипломна робота на тему: Управління якістю в сфері готельного господарства


Вступ
Розділ 1. Якість продукції як економічна категорія. Особливості управління якістю в сфері готельного господарства.
1.1. Теоретичні основи управління якістю продукції.
1.2. Загальна характеристика національної нормативно-правової бази управління якістю готельних послуг.
Розділ 2. Аналіз стратегії управління якістю готельних послуг на підприємствах галузі.
2.1. Загальна характеристика готельних послуг та рівень їх якості на підприємствах м.Києва.
2.2. Характеристика господарської діяльності “Т/к “Пролісок” та аналіз якості готельних послуг.
Розділ 3. Розробка заходів щодо підвищення економічної ефективності впровадження системи якості в “Т/к “Пролісок”.
3.1. Удосконалення системи якості шляхом розроблення маркетингової стратегії “Т/к “Пролісок”.
3.2. Удосконалення якості послуг “Т/к “Пролісок” шляхом більш ефективного використання трудових ресурсів та мотивування персоналу.
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Дипломна робота на тему: Менеджмент персоналу та вдосконалення організації праці в готельному комплексі «Прем’єр Палац» м. Київ


Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти організації праці та менеджменту персоналу на підприємстві
1.1. Сутність та значення менеджменту персоналу в діяльності підприємств готельного господарства
1.2. Основні аспекти організації праці персоналу
1.3. Методи та показники оцінки ефективності управління персоналом і організації його праці
Розділ 2 Оцінка менеджменту персоналу та організації праці в ВАТ „ Готель «Прем’єр Палац» м. Київ
2.1. Організаційно-економічна характеристика господарської діяльності підприємства
2.2. Дослідження основних напрямків роботи кадрової служби та її роль в управлінні персоналу
2.3. Аналіз організації праці персоналу та її вплив на результати діяльності підприємства
Розділ 3 Рекомендації щодо удосконалення менеджменту персоналу та організації праці в ВАТ „ Готель „Прем’єр Палац” м. Київ
3.1. Удосконалення матеріального стимулювання працівників організації
3.2. Основні підходи щодо формування учбових планів та програм розвитку персоналу в готелі
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Дипломна робота на тему: Управління якістю послуг підприємств готельного господарства


Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади управління якістю готельних послуг
1.1. Якість послуг як соціоекономічний об’єкт управління
1.2. Концептуальні підходи до управління якістю в сфері послуг готельного господарства
Розділ 2. Механізм управління якістю готельних послуг
2.1. Сутність та складові елементи механізму управління якістю
2.2. Детермінанти управління якістю
2.3. Інструментарій системи управління якістю
2.3.1. Оцінка роботи персоналу в підприємствах готельного господарства
2.3.2. Аналіз основних етапів розробки корпоративної культури в готелі.
2.3.3. Формування учбових планів та програм розвитку персоналу в готелі.
2.4. Методичні основи оцінки рівня якості готельних послуг
2.5. Аналіз забезпечення якісного обслуговування на п1дприсмствах готельного господарства
2.6. Сучасні комп’ютерні технології в діяльності підприємств туристичної індустрії.
Розділ 3. Методика розробки та впровадження системи якості у готельному господарстві
3.1. Організаційні передумови розробки систем якості
3.2. Документування системи якості
3.3. Проблеми процесу сертифікації систем якості
3.4. Ефективність системи якості
Висновки і пропозиції
Список використаної літератури


Контакти
Пошук дипломів, курсових
Об'яви
УВАГА!
Пропонуємо співпрацю викладачам, працівникам ВУЗів (методистам, лаборантам тощо), старостам груп і усім хто може рекомендувати наші послуги. Отримуйте 10-20% від суми замовлення.

Також здійснюємо набір спеціалістів з написання курсових і дипломних робіт на замовлення.